Μια και γίνεται πολύ λόγος για την coca cola τελευταία, μάθετε ότι η coca cola έχει παίξει καθοριστικό ρόλο από θέμα μαρκετινγκ σε μια παγκόσμια προσωπικότητα.
Και πάνω σε αυτό το μαρκετινγκ της εταιρείας τότε, και τώρα, αναδυκνείεται το πιο επιτυχημένο. Μιλάμε για τον Αη Βασίλη. Η μεγάλη αλλαγή πραγματοποιήθηκε στη δεκαετία του '30, μετά απο μια καμπάνια της coca cola να βάλει σα πρωταγωνιστή τον Αη Βασίλη ο οποίος εμφανιζόταν ως τότε με πράσινη στολή. Η καμπάνια ηθελε να συνδιάσει και τα δύο. Για να το πετύχει αυτό έπρεπε το προϊόν να προσαρμοστεί με το άτομο που θα τη διαφήμιζε. Και για να συμβεί αυτό η στολή του Αη Βασίλη να γίνει κόκκινη, η οποία παρέμεινε ως τις μέρες μας....
Σε κάποιους που γνωρίζουν το story... υπάρχει το ερώτημα. Αν το logo της coca cola ήταν μαύρο, μήπως άλλαζε κατοικία ο Αη Βασίλης και από τη Λαπωνία ερχόταν από τα βάθη της Αφρικής? ή κίτρινο και ερχόταν από το Πεκίνο? πάντως αν ήταν μπλε το σίγουρο είναι ή δε θα είχαν εφευρεθεί τα στρουμφάκια ή ο μπαμπα-στρουμφ θα ήταν γνωστός πολύ πριν ανακαλυφθεί η TV...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Εύστοχη παρατήρηση!
Ο τηλεοπτικός "Αϊ-Βασίλης" είναι μια "δυνατή ιστορία" που είχε σαν σκοπό να πουληθεί ένα προϊόν.
Δημοσίευση σχολίου